pátek, června 24, 2011

Evitin triatlon

Rodinné manévry způsobily, že jsem s Evitou pár dní sami ve Vídni zatímco Líza si užívá předprázdninových prázdnin v Košicích.

Jelikož Rakousko vede světové tabulky v počtu volných dní, bylo včera volno (neptejte se mě proč, neb přes určitou snahu jsem do pozadí katolických svátků stále nepronikl). Evita vymýšlela program a nějak se nemohla rozhodnout, co bude. Nakonec z toho byly dva prolínající se triatlony.

Ráno jsme dočetli 4 díl Harryho Pottera a vyrazili za sportem. Nebyla si jistá jestli kolo, brusle nebo plavat, tak jsem jeli na kole do Prateru (celkem 14 km), tam nasadili brusle a projeli Hauptalee (8 km) a večer šli plavat (1 km, z toho část venku v dešti). Kulturní vložkou byla komedie S tebou mě baví svět, které se E nemůže nabažit ačkoli ji umí nazpaměť. Po plavání ještě Kung Fu Panda ve 3D, neb jsme neměli deštník a v anglickým kině se dalo schovat před přívalovým deštěm.

Večer trvala na tom, že začneme číst 5 díl, ale sportovní část se na nás podepsala natolik, že jsme se nedostali za nadpis první kapitoly.

Žádné komentáře: